Főcímsor (problématudat)

Alcímsor (opcionális)

Címsorokat támogató/megerősítő kenyérszöveg. Fókuszban a problématudat

Címsor (problématudat )

Főprobléma tudat kontextusba helyezése, azonosulható és jól definálható leírás. A probléma tudatot lehet vizuálisan is segíteni, ilyen esetben a szöveg és a cím jobbra tolódik a kép balra.

Címsor (problémára - megoldás)

Megoldás rövid leírása (kontextusba helyezve, ügyfél könnyen tudjon vele azonosulni. Maximum 4-5 sor.

Ikon I. címsor

Megoldás bemutatás pozitív élmény/hatással

Ikon II. címsor

Megoldás bemutatás pozitív élmény/hatással

Ikon III. címsor

Megoldás bemutatás pozitív élmény/hatással

Hogyan éred el a vágyott állapotot (titkos összetevők)

Titkos összetevő címsor I.

Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.

Titkos összetevő címsor II.

Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.

Titkos összetevő címsor III.

Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.

Titkos összetevő címsor IV.

Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.

Címsor (ki van a szolgáltatás mögött?)

Bemutatkozás 3 struktúra alapján:
Probléma tudat (célcsoport)
Megoldás (amit te nyújtasz)
Siker (eredmény a te szolgáltatásod alapján) Maximum 5-8 sor.
Szakértői pozicíonálás

Szegmentálás - Kinek való címsor

Kinek való I.

Pozitív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek való II.

Pozitív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek való III.

Pozitív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek való IV.

Pozitív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek való V.

Pozitív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek való VI.

Pozitív érzelmi fájdalompont érintése

Szegmentálás - Kinek nem való címsor

Kinek nem, való I.

Negatív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek nem, való II.

Negatív érzelmi fájdalompont érintése

Kinek nem, való III.

Negatív érzelmi fájdalompont érintése

Címsor (Jövőbe helyezése)

A vágyott állapot megjelenítése egy 4-6 soros sztoriba. Kontextusba helyezése. Ha az üzeneted több szöveget igényel akkor újabb blokk (címsor + szöveg + kép)

Csomag ajánlat címsor

Csomag ajánlatot támogató rövid alcím maximum 4-6 sor. Érdemes még egy utolsó frappáns szöveg a vágyott állapotra reagálva.

Csomag 1

39 Forint
  • Tartalom
  • Tartalom
  • Tartalom

Csomag 2

39 Forint
  • Tartalom
  • Tartalom
  • Tartalom

Bónusz címsora

Bónuszok

39 Forint
  • Tartalom
  • Tartalom
  • Tartalom

Ügyfélvisszajelzés Címsor

Ügyfél neve - titulusa

Történet fókuszú vélemény, a vágyott állapot és az odavezető útról. Jelenleg hogy érzi magát.

Ügyfél neve - titulusa

Történet fókuszú vélemény, a vágyott állapot és az odavezető útról. Jelenleg hogy érzi magát.

Ügyfél neve - titulusa

Történet fókuszú vélemény, a vágyott állapot és az odavezető útról. Jelenleg hogy érzi magát.

Megrendelés címsor

Miért most cselekedjen/rendeljesen a látogató. Azonnali elköteleződés és vásárlást segítő kulcsgondolatok.

Vásárlás lépése I.

Vásárlás menetének első állomásának leírása

Vásárlás lépése II.

Vásárlás menetének első állomásának leírása

Vásárlás lépése III.

Vásárlás menetének első állomásának leírása

Megrendelői űrlap

Lezáró blokk címsor

Probléma újra tudatosítása és a vágyott állapot megmutatása, maradék kétségek elosztása.

Gyakran Ismételt kérdések Címsorok

Ide jön a válasz

Ide jön a válasz

Ide jön a válasz

Ide jön a válasz

Ide jön a válasz

Ide jön a válasz

Lábléc